Klacht: Radeloos

op 12 juli 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geacht heer, mevrouw,

Ik ben radeloos en boos het gaat over mijn dochter ze heeft via internet aangemeld voor opleiding hbo ze had zich vergist ze dacht dat het om school ging roc maar niet om thuisopleiding! Mijn dochter volgt nog opleiding mbo t bol roc en ontvangt nog studiefinanciering. Na dat ze zich aangemeld had ontving ze gelijk bevestiging dat ze is aangenomen.ze schrok enorm want ze kwam achter dat het om thuisopleiding gaat! Ze belde hun gelijk en ze zei dat ze zich had vergist er werdt niet geluisterd naar haar er werd gezegd dat ze contact opzullen nemen en er werd opgehangen! Volgende dag ontving ze gelijk boeken! Ik heb ze toen ook teruggestuurd mijn dochter moest naar buitenland ivm privé omstandigheden. Na terug komst werdt er gezegdt dat ze€ 2944, 81 moet betalen mijn dochter heeft schulden ze houdt niets over en kan dit amper betalen! Gisteren weer brief ontvangen van NTI dat ze weer dreigen dat ze binnen 3 dagen moet betalen €2944, 81anders gaan ze tot dagvaarding voor iets waaar ze nooit aan begonnen is!! mijn dochter is hier door ziek geworden en erg depressief.

Dat ze niets hoeft te betalen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:09 geantwoord

Beste student,
We zien dat uw klacht inmiddels in behandeling is. Bij deze sluiten we uw klacht op klacht.nl dan ook af, deze stond namelijk nog open.
Wij hopen dat alles uiteindelijk opgelost wordt, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen.
Voor nu een fijne dag.
Vriendelijke groet,
Webcare NTI
^PV

Alle klachten die gemeld zijn door bouchra boulfiham