Klacht: Racoon Tickets nog steeds niet ontvangen

op 30 augustus 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 02. September is het Racoon concert waarvoor ik 2 tickets via Ticket Tribune had gekocht. Ik heb er nog steeds geen tickets ontvangen. Ik had de tickets in maart al gekocht en betaald. Ordernummer is 00101087.

Gewenste Oplossing:

Ik will gewoon het Geld terug of de betaalde tickets ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Denter,

Wij hebben een tijd lang per abuis geen notificaties van nieuwe klachten op deze website ontvangen. Graag ronden wij bij deze uw openstaande klacht af.

Helaas hebben wij uw tickets voor Racoon in Openluchttheater Hertme niet kunnen leveren. U heeft uw order voortijdig geannuleerd toen wij u deze optie boden. Daarna heeft u een refund ontvangen.

Nogmaals onze excuses dat u het evenement niet heeft kunnen bijwonen.

Met vriendelijke groet,

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door Phoenix1412