Klacht: raceauto max verstappen

op 02 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een volle spaarkaart en de auto’s zijn op! Terwijl je in de winkel nog gewoon zegeltjes hiervoor krijgt en er wordt niet gemeld dat ze op zijn.
Ik vind dit schandalig. de geboden oplossing om kans te maken op een cap staat niet in verhouding.
Indien je integer wilt zijn zou je op z’n minst je klanten hierover kunnen informeren via de reclame of per winkel. Ik vind dit misleiding.
ik heb Jumbo gebeld maar alle medewerkers zijn continu in gesprek en ik wordt verwezen naar de website voor een online contactformulier;dit is niet beschikbaar- ik krijg een lege pagina die niet in te vullen is!

Gewenste Oplossing:

Als de Jumbo in het vervolg met dit soort op=op acties haar klanten op de hoogte stelt op het moment dat er geen auto's meer voorradig zijn zodat mensen niet blijven sparen voor nop!
EN ervoor zorgt dat er op dit moment omdat er geen waarschuwing is geweest: auto's bij laat maken om tevreden klanten te behouden, waaronder ik.
Dus ik hoor graag wanneer er alsnog een auto beschikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rookrook