Klacht: Raceauto Max

op 01 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Waarom ooit nog sparen bij Jumbo? Zinloos!!!!!!!!!!!!!!! Voortaan gewoon zelf een speelgoedautootje kopen? In ieder geval leert Jumbo weinig tot niets, want op de website staat “Dit is niet de eerste samenwerking tussen Jumbo en Max. Eerder al dook Verstappen op in campagnes voor de Jumbo Racedagen en Jumbo’s thuisbezorgservice. In april 2017 scoorde Jumbo miljoenen views met een Max Verstappen photobomb-video die viraal ging op dumpert, YouTube en Facebook. De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Vijf890.”. Ik zou zeggen gooi die 7 zekerheden eens overhoop en leer dat een actie blijkbaar meer succes kan kennen dan vooraf ingeschat! Waardeloos hoe leg ik dit mijn kind van 5 jaar uit????????????????????????

Een gesigneerd petje van Max als troostprijs? Het zal over de ogen zakken van een kind qua maatvoering.

Hopeloos………

Wanneer de actie verlengd wordt en er een x-aantal autootjes wordt bijgemaakt. En ik mijn actiecode kan inwisselen voor een autootje.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door OpIsOpBlijkbaar1VanDe7Zekerheden