Klacht: Race auto Max verstappen.

op 03 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Beste Jumbo supermarkten.
Ik heb een klacht betreffende de race auto van Max verstappen. …heb je eindelijk na lang sparen, extra boodschappen en noem maar op je kaart eens vol… Is de auto niet meer verkrijgbaar.
Ik vind het maar mijn idee gewoon een ordinaire stunt van jumbo.
De meeste acties krijg je bij iedere 10 euro een zeteltje… Nee voor de auto is het bij elke 15 euro, dan mag je ook nog eens 20 zegeltjes bij elkaar sparen… Om dan gewoon met lege handen te staan, teleurgestelde kindjes te troosten… En dan te horen te krijgen dat je nog kans kunt maken op een race cap van Max.
Jumbo… Jullie hadden toch best kunnen voorzien dat deze actie een groot succes zou worden of niet dan.
Voor mij geen spaaractie en boodschappen meer bij Jumbo.. Dit is gewoon een ordinaire actie om de mensen het geld uit de zak te kloppen aks je het mij vraagt… Ik ben hier echt boos en teleurgesteld over.

Desiree Hanssen.

Als Jumbo had gezorgd dat er genoeg auto's te verkrijgen waren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desiree Hanssen