Klacht: Race auto

op 23 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik kwam vandaag (za 23-09) in de Jumbo op Texel. Eindelijk was vorige week de spaarkaart van mijn kleine neefje van 5 vol. Als groot fan van Max Verstappen wilde we hij de auto natuurlijk gelijk halen. Helaas moest ik hem teleur stellen omdat we de auto eerst moesten bestellen. Een week later, vrijdag 22 september, mochten we hem eindelijk ophalen. Super blij was hij. De dag erop, vandaag dus, zijn we gelijk heen gegaan. Ik kwam bij de balie en liet via mijn mobiel mijn afhaal bewijs zien. Maar ik mocht de auto niet meenemen. ‘Mijn afhaal bewijs via mijn mobiel was niet genoeg’. Ik moest mijn neefje wéér teleur stellen. Hij was heel verdrietig. Ik kwam bij zijn ouders thuis en die hadden helaas geen printer meer omdat alles tegenwoordig online wordt geregeld. Mijn neefje was super verdrietig en nu kunnen we pas volgende week hem ophalen zodra we hem bij familie later hebben uit geprint. Mijn neefje is heel verdrietig en ik vind het absurd dat ik hem niet mee mocht nemen aangezien ik het bewijs heb laten zien en ze hem konden scannen.

Wanneer ik per direct de auto wel krijg met behulp van mijn afhaalbewijs online. Ik vind ook dat er een excuses mag worden gegeven. Ik zou het iok zeer terecht vinden als mijn neefje nog wat extra krijgt voor zijn grote verdriet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvrIB