Klacht: Raar telefoontje

op 04 augustus 2016 over bedrijvengids.eu in de categorie Oplichting

Ik werd gebeld door een vrouw van de bedrijvengids, die mij mijn naam nog een keer liet zeggen. Deze vrouw vond ik direct erg onpersoonlijk/ongeïnteresseerd klinken. Helemaal toen ze begon te ratelen over een afgesloten jaarvermelding zonder extra’s vorig jaar en het dan maar weer een jaar zo houden (ik weet dat mijn werkgever helemaal geen vermelding wil, dus ik kon me dit niet voorstellen). Toen ze akkoord vroeg, gaf ik geen antwoord, aangezien ik de bevoegdheid niet eens heb om hier akkoord op te geven. Ze verbrak de stilte door : “JA?! , dat is dan akkoord!!” en wilde het gesprek afronden. Ik had ondertussen het idee dat ik opgelicht werd, dus probeerde de vrouw te onderbreken met; “mevrouw, mevrouw” waarop ze ja zei (toch geen bandje ;-)) en toen vroeg ik haar of ze dit niet een erg asociale manier van benaderen vond en dat ik nog niet klaar was met het gesprek (ik wilde haar even zeggen terug te bellen om te spreken met mijn werkgever) , waarop mevrouw zei; “dag” en toen hing ze op.
Geen speld tussen te krijgen.

*als deze telefoontjes stoppen
*de bedrijvengids een nummer heeft wat niet bijna een euro per minuut kost.
*ik een reactie krijg
*mensen direct ophangen als ze de naam bedrijvengids horen en niet hun naam nog een keer herhalen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bedrijvengids.eu

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bedrijvengids.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verwaal