Mijn Klacht:
2 raamhorren besteld .1raam hor klaar mooi in het raam gezet 2de hor gemaakt zagen toen dat het een andere kleur gaas was 2de hor frame iets kleiner gemaakt voor een ander raam .Want 2 ramen naast elkaar met verschil van kleur past niet.en staatoogt niet.
Dit gemeld bij praxis, vonden dat dit ook niet kon OMDAT DE BESTELING TEGELIJK WAS GEMAAKT. Zouden een nieuw bestellen. ,IK HEB GEVRAAGD OF IK DIT DAN MOEST BETALEN. Er werdt gezegd NEE. .Op het bestelopdracht formulier wat ik mee kreeg van de bestelling was ook heel duidelijk, Nog te betalen.doorgesteept.
Telf gekregen dat het raamhor binnen was, dus na de winkel toe, nu verteld een andere bedrijfsleider dat ik alleen het gaas vergoed krijg want ik zou dit op het gekochte frame kunnen ruilen. Dit dus niet want het 2de hor hebben we gebruikt voor een anderraam met andere maten.
Er wordt op deze manier langs elkaar heen gewerkt bij Praxis, en niet aan de afgemaakte afspraken gehouden ten koste van de klant.
Gewenste Oplossing:
Als het beloofde raamhor zonder te betalen als nog krijg. Zodat ik 2 ramen naast elkaar met de zelfde kleur gaas zie.
