Klacht: Quigg Stoomkoker DG 2010.14

op 04 mei 2016 over Sertronics B.V. in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 06-09-2014 heb ik bij de ALDI een Quigg stoomkoker DG 2010.14 gekocht voor een bedrag van 24,99 euro met 3 jaar garantie tot 06-09-2017.
Door een ondefinieerbaar defect werkte deze eind februari 2016 niet meer.
Het telefoonnummer op de garantiepapieren gaf geen enkele aansluiting.
De het vermeldde e-mailadres “info@hup-service.be” werd als verkeerd gemeld.
De vermeldde site “www.hup-service.be” gaf geen enkele andere GOEDE adres of telefoonnummers
Bij de ALDI verkregen telefoonnummer was ook niet goed.
Een door een andere site verkregen telefoonnummer bracht iets meer informatie.
In het telefonisch gesprek werd mij een adres opgegeven waar ik mijn ingevulde garantieformulier, bankrekeningnummer + de originele rekening naar toe moest sturen. Er zou dan een vergoeding gestort worden of een nieuwe stoomkoker gestuurd worden.
Op 08-03-2016 heb ik deze papieren opgestuurd.
Tot op heden heb ik geen enkele reactie van Sertronics Quigg mogen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik 24,99 euro op mijn bankrekening heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sertronics B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sertronics B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kerikobe@hotmail.com