Klacht: Quarter Pounder

op 15 juli 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

MC DONALD STADSHART IK EN MIJN GEZIN ZIJN 3 MENU’S AN DE MIJN MAN HAD EEN MC CHICKEN MENU EN MIJN DOCHTER HAD EEN BIGMEAL MENU EN IK HAD EEN QUARTER PUNDER MENU. HET VLEES VAN MIJN QUARTER PUNDER WAS HELEMAAL RAUW EN IK HEB 3 HAPPEN DAARVAN GEGEVEN EN 2 DOORGESLIKT EN 1 ERUIT UITSPUUGD. HET WAS HELEMAAL NIET GAAR. IK BELDE BOOS DE MANAGER OP EN VERTELDE MIJ VERHAAL. HIJ ZEI JA EN WAT MOET IK NU DOEN? HOOR EEN MANAGER ZO TE REAGEREN???? DUS IK BEN/WAS RAZEND BOOS DAT IEMAND .ZO KAN PRATEN.DUS ME MAN NAM HET OVER EN HIJ LEGDE DE VERHAAL UIT EN HIJ ZEI DAT HIJEEN NIEUWE BROODJE KAN KOMEN HALEN. IK KAN DIT NIET MEER ETEN MEER. NOOIT MEER. IK BEN BANG DAT E VOLGENDE KEER HET WEER GEBEURD DE VOLGENDE KEER. IK WEET NIET OF MIJNN DOCHTER IN DER BIGMEAL MENU OOK DOOR GEBAKKKEN WAS OF NIET. DAT HEB IK HELAAS NIET KUNNEN KIJKEN. MAAR ALS ZE ER VAN LAST KRIJGT WEET IK HOE HET GEKOMEN IS. DIT IS NIET NORMAAL VAN DE MC DONALD IN STADSHART IN ZOETERMEER. EN IK MOET NU BENZINE OP EN NEER GEBRUIKEN OM ALLEEN EEN NIEUWE BROODJE TE GAAN HALEN?? dat KAN TOCH NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?? HOPELIJK KUNNEN JULLIE MIJ VERDER HELPEN.????????????

ALS IK VAN ALLE 3 MENU'S MIJN GELD TERUG KRIJGT. EN DAT DE QUARTER PUNDERS ALLEMAAL EXTRA WORDEN NA GEKEKEN ALS MEN OF HAAR BESTELD.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheff