Klacht: PX MSFT Lumie 550 Black

op 19 september 2016 over Microsoft in de categorie Software

Op 03.05.2016 kocht ik bovenstaand toestel met IMEI/Serie nummer 355132070022472 in de Proximuswinkel te Deinze.
Van in het begin moest ik het apparaat zeer veel opladen om het beperkt te kunnen gebruiken. Gisterenavond heb ik het toestel opnieuw opgeladen en 8 uur later (zonder het toestel ook maar één keer te gebruiken) was de batterij alweer leeg.
Ik bracht het toestel binnen in de Proximuswinkel waar men mij alleen maar kon voorstellen het apparaat naar Microsoft op te sturen en ik zal dus 14 dagen niet bereikbaar zijn. Dit is niet echt een reclame voor het toestel en de service van Microsoft (te meer daar een recente enquete van Microsoft op het toestel en waarbij we reeds onze ontevredenheid geuit hebben, onbeantwoord bleef).

Wanneer ik gedurende die 14 dagen wel bereikbaar zou zijn (eventueel via een ruiltoestel) en indien mijn apparaat, na herstelling, nu eens behoorlijk zou werken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine Van De Walle