Klacht: Puzzelproberen

op 20 mei 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bon ontvangen om libelle puzzelen te proberen maar kan niets hierover vinden op de website. Wel kan ik een abonnement afsluiten maar ik wil eerst gratis proberen

Gewenste Oplossing:

Tijdig de website aanpassen want dit is niet de eerste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 24 mei 2017 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is om het gratis puzzelboekje te bestellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. U hoeft uiteraard niet eerst een abonnement af te sluiten om het gratis puzzelboekje uit te proberen. U kunt het puzzelboekje aanvragen via de volgende link: www.libelle.nl/puzzelproberen.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Essink