Klacht: Puur bedrog ” genieten aan de duitse moezel “

op 09 augustus 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Wij boekten een hotel op actie van de dag
( hadden dit al meerdere keren gedaan en telkens zeer tevreden )
Toen we aan kwamen konden we onze ogen niet geloven
Nergens moezel !
Dit hotel ligt in vulkaan eifel !!
De fotos zijn zo’n 40 km verder genomen
Op zijn minst misleidende reklame !!
Ons weekendje was om zeep
Geld weg

Minsten een compensatie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

Bericht van actievandedag.nl

1 maand geleden - Beste meneer Vandelanotte, Wat vervelend dat uw bezoek niet aan de verwachting heeft voldaan en dat u dit op deze manier ervaren heeft. We hebben naar aanleiding van uw klacht de actiepagina erop nagezien en zien echter dat er geen sprake is van misleiding. Het volgende is namelijk het geval: Op de actiepagina onder het kopje Meer Informatie staat duidelijk aangegeven dat het Hotel in de bossen van de zuidelijke Vulkaaneifel ligt in het bekende Moezelgebied. Daarnaast staat de plaats van het hotel, namelijk Bad Betrich ook aangeven en staat er een kaartje bij waarop de ligging van het hotel duidelijk te zien is. Ook staat er aangegeven wat de afstand en reistijd naar de grotere omliggende plaatsen is. We zijn daarom van mening dat er in geen beding sprake is van misleiding. We kunnen u in dit geval helaas niet tegemoet komen, daar er geen sprake is van misleiding over de ligging van het hotel. Met vriendelijke groet, Karin

Reactie van de melder van de klacht Filiep Vandelanotte

1 maand geleden - Bedrieg maar verder Maar niet meer ik Ik leg klacht neer bij min. Econ zaken belgie dienst handels regelmentering Uw titel is 100 procent misleidend Genieten aan moezel ?? 40 km verderop

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 22 augustus 2017 om 12:59 geantwoord