Klacht: Pure misleiding

Annette H. op 06 september 2021 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

Ik blijf er bij, ook na een telefonisch gesprek, dit is oplichterij! Heel dure tickets voor de beste plekken gekocht, twee dagen voor de wedstrijd waardeloze en veel goedkopere tickets gekregen op een plek die in de mail ook nog eens beter werd voorgespiegeld (vak N) dan op de tickets zelf stond (vak M). Daar werd niets over gezegd, moest je zelf achter komen. Na vele mails (je kan ze niet bellen, zegt al genoeg) en uiteindelijk zelfs dreiging met aangifte de toezegging om wat verschil in geld terug te krijgen (weet dus niet eens zeker of dat het verschil met vak N of M is…) maar de lol was er sowieso inmiddels wel af.

Achteraf telefonisch excuses, ik mocht blijkbaar dankbaar zijn dat ik terug werd gebeld?!? Verder veel smoesjes: typefout, (ja geloof je het zelf?…), we wisten niet dat die beste plekken er niet zouden zijn (dan had je ze ook niet moeten verkopen!) enz. Ik blijf het PURE MISLEIDING vinden en ga hier beslist nooit meer iets kopen!

Ik zou tevreden zijn als ik het verschil terugkrijg tussen het bedrag wat ik betaald heb per ticket: €145 minus het bedrag waar hetzelfde ticket uiteindelijk voor werd aangeboden en verkocht: €35. Dus €110 maal twee tickets is €220 retour.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onlineticketshop over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Annette H.