Klacht: pump 88-799-035 390

op 09 mei 2016 over Klingel.nl in de categorie Online Warenhuizen

losgaan van de zijnaad na 1 maal gedragen te zijn. Bij de tweede maal dat ik de pump wilde dragen zag ik dat de zijnaad losgekomen was.
ik heb eenzelfde pump in beige en deze is in orde;
mijn vraag is wat hiermee moet gebeuren? ik kan een pump c-van 74,99 euro niet meer dragen (éénmaal aangehad)

kan ik deze pump omruilen voor een correcte uitvoering.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klingel.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klingel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht 372950

Reactie van de melder van de klacht 372950

1 jaar geleden - geachte, na ongeveer een maand nog geen reactie op mijn bericht. Graag zou ik, ondanks de meerdere jaren dat ik klant ben, van jullie totaal geen folders meer ontvangen. Ik zal zelf wel naar de schoenmaker gaan en kijken of er nog iets verholpen kan worden. Ik ben totaal niet tevreden met de service en zal nooit nog iets kopen bij klingel. Blanche Henrard

Alle klachten die gemeld zijn door 372950