Klacht: Psychische klachten van laag vliegende vliegtuigen

op 09 juli 2019 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Beste klachtcentrale,

Ik heb al mijn klachten gemeld bij de Rijksoverheid en bij Bas. De Rijksoverheid heeft serieus geantwoord en ze proberen mee te denken met oplossingen en kreeg een tip om het te melden bij www.bas.nl. Bij Bas kreeg ik niets te horen alleen aan de telefoon het is toegestaan en mag Enige tijd geleden vliegen de vliegtuigen veel te laag in Den Haag richting Schiphol op de Smaragdhorst en Diamantenhorst. Ik heb al twee keer ziek moeten melden omdat ik ene nacht 3.5 kunnen slapen de andere nacht 4 uurtjes. Oordoppen laten maken om te kunnen slapen wel van een proffecioneel soort en prijzig. Toch komt het doorheen. Maar ook overdag het is veel te veel en veel te laag. We hebben nog niet zo lang geleden een huisgekocht. Dan investeer je en je kan niet eens op je balkon zitten of in de tuin want de vliegtuigen vliegen veel te laag. We beginnen daardoor op te breken. En buiten dat we willen kunnen slapen om te kunnen werken. En de stikstof van een uur is heel veel. Met op en af. Gister tussen 18.00-19.00 uur 15 x lage vluchten geteld. Bonkend ons huis in ik zie zowat de ramen van de vluchten . Het is te veel en te laag. Kan iemand dit stoppen aub.

Erika en Sven

We willen geen laag vliegende vliegtuigen recht boven ons huis. Het voelt heel storend en dreigend aan. We willen graag weer rust onder de voorwaarden waarmee we drie jaar geleden de keuze hebben gemaakt om een huis te kopen. We willen gezond blijven kunnen slapen en werken. 15x vliegtuig in een uur is te veel aan kerosine. Dat willen we niet maar de natuur ook niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erika en Sven