Klacht: Prvacy-schending

op 12 mei 2020 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Na herhaalde protesten, telefonisch en per mail, kreeg ik vanmorgen weer geen toegang tot mijn krant, zonder cookies te accepteren. Uit telefonisch contact bleek (opnieuw), dat de Volkskrant niet van plan is haar cookie-beleid te wijzigen, dus rest mij niets anders dan opzeggen. Dan geldt een opzegtermijn van een maand ná de eerstvolgende betaling.

Die volgende betaling zal niet plaatsvinden. Ik wordt NU voor de keuze gesteld om wel of geen cookies te accepteren. Andere smaken zijn er niet. Ik kan de krant dus niet lezen zonder cookies te accepteren en aangezien ik geen cookies WIL, KAN ik de krant niet lezen. Ik ga natuurlijk niet betalen voor wat ik niet kan consumeren. Ik heb nu, 11 mei 2020, per telefoon opgezegd en zal dus alle nog volgende incasso’s terugboeken.

Ik ben vergroeid met de Volkskrant en zeg met pijn in het hart op. Ik zal Bert Wagendorp, Sylvia Witteman, Sander Donkers, Olaf Tempelman c.s missen, maar ik wil niet gedwongen worden om mijn leesgewoontes te delen met foute bladen als De Telegraaf en Algemeen Dagblad. Cookies, die nodig zijn om de website en het lezen van de krant goed te laten werken zijn voor mij acceptabel. Overige cookies niet en die wil ik uit kunnen sluiten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Belhuub