Klacht: Prutswerk

op 05 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot twee keer toe heb ik een halve dag thuis gezeten om te wachten op een bestelling die door Dynalogic geleverd zou worden om vervolgens een mail te krijgen waarin staat dat ik niet thuis was. Meneer van Dynalogic had het goede huisnummer gevonden maar helaas in een andere straat. Hij heeft geen poging gedaan om even mobiel contact op te nemen en is vertrokken. Vervolgens hoefde ik niet te rekenen op beweging mijn kant op. De dag erna moest ik wederom van 10 tot 2 thuis wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het prettig vinden als bedrijven als wehkamp en T-Mobile in zee gaan met een service die wel begrijpt wat op tijd rijden betekent en ook wel eens gehoord heeft van het woord klandizie. Dynalogic is een vrij onprofessioneel presterend bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lodewijkbakker