Klacht: Prutswerk

op 05 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot twee keer toe heb ik een halve dag thuis gezeten om te wachten op een bestelling die door Dynalogic geleverd zou worden om vervolgens een mail te krijgen waarin staat dat ik niet thuis was. Meneer van Dynalogic had het goede huisnummer gevonden maar helaas in een andere straat. Hij heeft geen poging gedaan om even mobiel contact op te nemen en is vertrokken. Vervolgens hoefde ik niet te rekenen op beweging mijn kant op. De dag erna moest ik wederom van 10 tot 2 thuis wachten.

Ik zou het prettig vinden als bedrijven als wehkamp en T-Mobile in zee gaan met een service die wel begrijpt wat op tijd rijden betekent en ook wel eens gehoord heeft van het woord klandizie. Dynalogic is een vrij onprofessioneel presterend bedrijf.

Dynalogic

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:45 geantwoord

Geachte heer Bakker,

Bedankt voor uw bericht.

Na controle blijkt er één gemiste afspraak te staan in ons systeem waarbij de koerier u inderdaad thuis niet aangetroffen heeft. Daar de koerier zijn privétoestel gebruikt is hij niet verplicht deze te gebruiken. Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat het handig was geweest wanneer dit wel was gebeurd. We zullen uw klacht intern doorzetten om dit te bespreken en hiermee onze processen te verbeteren. Bedankt voor uw melding.

Gelukkig was uw afspraak op 5-8-2017 wel succesvol. Mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben dan vernemen wij dit graag van u. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door lodewijkbakker