Klacht: Promotie GEAR VR bril bij Samsung S7

op 23 september 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 10 september heb ik via een extern kanaal van KPN mijn mobiele abonnement met 2 jaar verlengd. Ik koos voor de Samsung S7. Via kpnpromoties.nl kon ik de GEAR VR bril bestellen. Ik voldeed namelijk aan de actievoorwaarden die KPN op de website heeft staan. Ik had namelijk mijn telefoon aangeschaft in de actieperiode van 5 tot en met 16 oktober.

Bij het invullen van het formulier op de website kreeg ik de melding dat ik een ongelige EAN code had. Ik heb hierop contact gezocht met KPN en volgens hen valt mijn EAN code niet binnen de actievoorwaarden. Op de site staan echter geen EAN codes genoemd en ik kan als consument niet weten hoe lang/oud mijn toestel al is op het moment dat ik hem binnen de actietermijn kom ophalen.

Volgens KPN moet ik nu terug naar de winkel, mijn telefoon terugbrengen omdat hij nog binnen de zicht periode valt. Vervolgens moet ik een toestel krijgen dat wel een juiste EAN code heeft en dan kan ik alsnog opnieuw de GEAR VR bril aanvragen.

Volgens mij is dit de omgekeerde wereld en heeft dit niets met de actie te maken.

Als ik alsnog de GEAR VR bril kijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique2003