Klacht: Project : Opschonen – Herstellen van fouten

op 23 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ordernummer 92099647

Kan het project niet installeren
Registratienummer : PM-JYV7B-5EB9Z-4LQ8L-QX7FW-FF3LP-GY88K
bij het invoeren van deze code geeft hij FOUT aan.

Gewenste Oplossing:

Wil het project opschonen en de fouten herstellen, daarvoor heb ik ook
voor dit project betaald. (via IDEAL 23 mei 2016 16:53 )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 24 mei 2016 om 07:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

24-Mei-2016 De heer Theunissen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments, voorheen GlobalCollect bv, is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Frans Theunissen