Klacht: PROFITEREN VAN DE KLANT

op 11 juni 2016 over Staples in de categorie Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag heb ik 230 pagina’s laten kopiëren bij Staples.
Echter heeft de medewerker het niet berekend als 230 pagina’s inéén. Iedere keer dat de medewerker van desk tot kopieermachine heeft gelopen, is het kopiëren van het aantal pagina’s opnieuw in rekening gebracht. Zo ben ik voor het kopiëren van 230 pagina’s (A4 dubbelzijdig) uitgekomen op een bedrag van € 47,96! Als het inéén zou worden berekend, zou ik op een lager bedrag uitkomen van ongeveer € 25,-. Dit is een bedrag die ik volgens de prijzenlijst van Staples ook kan verwachten.
De medewerker legt uit dat hij correct heeft gehandeld en weigerde te corrigeren. Echter als de medewerker van tevoren had gemeld hoe hij van plan was te werk te gaan, had ik ook op voorhand mijn beslissing kunnen nemen en was ik niet voor verassingen komen te staan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn kopieerwerk als één geheel wordt berekend en dus per 230 pagina's, zwart/wit A4 dubbelzijdig. Hiermee kom ik uit op een bedrag van ongeveer 230 x € 0,09 = € 20,70. Met 21% BTW komt het bedrag uit op € 25,05.

- In de bijlage heb ik een foto van de factuur bijgevoegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staples over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Neslihan89