Klacht: Profiel verwijderen!

op 22 december 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Twoo.com voorheen netlog, heb ik voor 10 jaar terug een profiel op aangemaakt en nooit gebruikt.
Wel word deze als je mijn naam op google intypt steeds weergegeven in de resultaten. Ik kan op deze site niet meer inloggen alles hebben ze afgeschermd. Graag wil ik dat dit account verwijderd word, mijn vorige klacht hierover werd neergelegd bij de belastingdienst maar dit lijkt mij niet hun werk.

Als mijn profiel eindelijk na 10 jaar verwijderd word.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 23 december 2017 om 18:57 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account fionaz12 zonet verwijderd uit onze directory.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Prettige feesten!

Alle klachten die gemeld zijn door Peters