Klacht: Profiel gejat van fb zonder mijn toestemming

op 04 februari 2014 over zoosk.com in de categorie Social Media

Zoosk heeft zonder mijn toestemming mijn profiel gejat van facebook. Ik krijg nu steeds mails met mannen die contact
met mij willen. Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw en ik en mijn man balen hier dus erg van. Wij hebben meerdere keren aan gegeven geen mails meer te willen ontvangen. Ook heb ik twee keer duidelijk per mail aangegeven dat ik eis dat mijn profiel in al hun bestanden verwijderd wordt. Dit doen ze niet en ik blijf maar mails krijgen van die mannen. Wij ergeren ons hier erg aan. Ik heb hier NIET om gevraagd!!!!

Ik ben tevreden als mijn profiel geheel verwijderd is uit al hun bestanden. Tevens wens ik geen mails meer te ontvangen van mannen die bij mij passen. Ik heb een man en die gaat het steeds minder leuk vinden en ik ook. In mijn laatste bericht naar hun toe heb ik dan ook gezegd dat ik naar de politie ga en verdere stappen (TV, Krant, enz) ga ondernemen als ze mij niet uit hun bestand verwijderen. Ze hebben nu nog tot aanstaande vrijdag de tijd.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zoosk.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zoosk.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jelka29