Klacht: profiel

op 14 oktober 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 oktober 2016 om 21:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Dank je wel voor je bericht. Bij Twoo is het zo dat je een verwijderd account opnieuw kan activeren voor een bepaalde tijd na het verwijderen. Dit doe je door er simpelweg opnieuw op in te loggen, wat je deed via Facebook.

Ik zie dat je je account inmiddels hebt verwijderd. Ik heb het alvast ook geblokkeerd zodat je het niet meer per ongeluk kunt heractiveren.

Mocht je verder vragen hebben, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Maak er een fijn weekend van!

Alle klachten die gemeld zijn door claudine123