Klacht: proefpakket scheermesjes wel ontvangen incl herinneringsfactuur van 17,90 ipv 3,90 zoals er werd gezegd.

op 01 februari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik ontving een mail met daarin een herinnerings factuur of ik even 17,80 wil overmaken.Daar er scheermesjes geleverd zouden zijn.Dat klopt, maar dit zou toch maar 3,90 kosten.Het betrof immers een proefpakket.
Maar geldovermaken lukt niet daar het een buitenlands rekening nummer betreft. Nu komen ze straks ook bij mij met een incasso incl extra kosten.
Hoe gaat dit opgelost worden,want als ik de vele verhalen hier lees dan ben ik dus niet de enigste. Alhoewel ik wel 1 pakketjes scheermesjes heb ontvangen. Wens ik daar uiteraard geen 17,80 voor te gaan betalen daar dit mij maar 3,90 zou moeten kosten.Hoe gaan JULLIE COURLUX INERNATIONAL dit netjes oplossen voor mij en alle overige gedupeerde.

Een juist rekening nummer waar ik de 3,90 op kan storten.
Directe opzegging van verdere scheermesjes.
Mijn gegevens worden verwijderd uit het systeem van courlux International Scheermesjes

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 06 februari 2014 om 14:54 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw mail kunnen wij u mededelen dat uw lidmaatschap is bij ons beëindigd.
U ontvangt geen verdere zendingen meer van ons.

Er staat wel een betaling van het 2e pakket met factuurnummer:53030210003 van €17.80 open. Als u eerder uw lidmaatschap stop had gezet dan had u dit pakket niet mogen ontvangen. Wilt u het pakket niet behouden kunt u het pakket gratis terugsturen naar:

Courlux International
Antwoordnummer: 100
3330 VB Zwijndrecht

Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt uw factuur automatisch verwijderd.

Heeft u vragen of opmerkingen, dan kunt u ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur op telefoonnummer: 0900-4564564

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jmlauxtermann