Klacht: proefpakket

op 12 februari 2015 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Graag wilde ik een opleiding doen visagie.
Dus had ik me aangemeld bij de NTI .
Toen werd ik gebeld met de vraag of ik eerst een proefpakket wilde doen.
Dat leek me een perfect plan. Echter door prive omstandigheden.
Kon ik de opleiding toch niet doen, en was ik een paar dagen telaat met het terugsturen dus nam ik contact op met de medewerker van de NTI op de site via de chat. En heb ik me verhaal gedaan en die vrouw zei tegen mij “mevrouw als u het aangetekend naar ons opstuurt is het goed en stopt alles” dus ik vroeg nog dat is alles ? ik kom verder niet in de problemen ? “nee mevrouw” Ik wilde dit bericht opslaan maar voor ik op print screen kon klikken was het venster weg. Dus ik de volgende dag naar de postkantoor aangetekend verstuurd. Oke om het verhaal iets korter te maken. Heb ik nu een rekening van ongeveer +1000 euro terwijl de opleiding een kleine 400 kost. en vele narigheid en stress. Terwijl die mevrouw me beloofd had dat ik niet in de problemen zou komen. Ik ben niet te beroerd om die zogenaamde maandje van 26 euro te betalen want dat kost het per maand.

* incasso's weg
* probleem oplossen met NTI
* alles ongedaan maken

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cecieltjj

2 jaren geleden - Echt belachelijk !!!! IK had een mailtje gekregen dat ze zouden kijken hoe en wat. maar ondertussen zijn we weer paar maanden verder. en heb ik nu heel leuk nib op me deur.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:28 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door Cecieltjj