Klacht: Produkten worden niet geleverd

op 30 augustus 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind juli heb ik een bestelling gedaan na drie weken sturen ze mij totaal verkeerde dingen op ik heb mails gedaan en het pakket terug gestuurd en het enige wat ze doen is steeds dezelfde mail sturen van u wordt binnen 48 uur geholpen we zijn bijna september en reageren nu gewoon nimeer ik ga langs testaankoop die zullen het wel oplossen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakket en wel het juiste aankrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 30 augustus 2016 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dat is erg vervelend en uiteraard niet de bedoeling, wij hebben de klant gemaild hoe de foutieve bestelling te retourneren, wij hebben deze mogen ontvangen.
Wij hebben de bestelling opnieuw voor de klant besteld, wij wachten tot de goede hoesjes worden geleverd, dan zullen wij deze direct toesturen naar de klant.

Reactie van de melder van de klacht Ladang nancy

10 maanden geleden - Hopelijk wordt het eindelijk opgelost en dat ik geen weken moet wachten want dat ben ik ni van plan alles ligt klaar om actie te ondernemen hopelijk is het ni nodig

Alle klachten die gemeld zijn door Ladang nancy