Klacht: Produkt niet geleverd

op 04 september 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Heb op 07 augustus een dashcam besteld maar is nooit geleverd. Op 15 augustus zou deze zijn verstuurd maar heb op 3 september nog niks ontvangen. Na herhaaldelijke mailtjes te hebben verzonden met de vraag met welke pakketdienst dit is verstuurd, krijg ik nooit antwoord. Oplichterij vind ik dit.

Ik wil mijn centen terug !

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 06 september 2018 om 10:44 geantwoord

Geachte heer Heijdens,

Uw bestelling is inderdaad op 15 augustus overgedragen aan onze verzendpartij. Voor zendingen naar België is dit B2C Europe. Na onderzoek zijn wij tot de conclusie gekomen dat de combinatie postcodehuisnummer problemen heeft veroorzaakt.
Momenteel proberen wij erachter te komen waar de zending zich nu bevindt en zullen zo spoedig als mogelijk met een oplossing komen.
Per e-mail hebben wij u gevraagd de door u opgegeven adresgegevens te bevestigen. Zodra wij een reactie hebben ontvangen van u, zullen wij actie ondernemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Heeft op 08 september 2018 om 11:51 geantwoord

Hallo. Dank zij jullie heeft Dealdigger eindelijk gereageerd. Heb hen 2 dagen geleden een mail verstuurd om mijn centen terug te storten aangezien wij op verlof vertrekken en ik niks meer aan de dashcam heb. Ik wacht hun reactie nog af.
Mvg,
Heijdens Philippe

Alle klachten die gemeld zijn door Phill