Klacht: produkt 10n

op 16 oktober 2016 over John Frieda in de categorie Handelsondernemeing

ik kan nergens het produkt 10n mousse kleuring krijgen gaat deze uit de produktie, en zo ja komt er iets anders vergelijkbaars voor terug?

adressen waar ik het produkt wel kan kopen, andere oplossing

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over John Frieda

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door John Frieda in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat John Frieda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

John Frieda

Heeft op 17 oktober 2016 om 09:29 geantwoord

Beste Nathalie, dankjewel voor u vraag. De 10n mousse is inderdaad helaas uit het assortiment. Overigens gaan alle kleur mousses uit het assortiment. Soms zijn wij genoodzaakt om een product waar onvoldoende vraag naar is uit ons assortiment te halen. Er zijn nog wel een aantal producten verkrijgbaar bij bol.com.

Bericht van John Frieda

1 maand geleden - Mocht u meer advies willen? Onze John Frieda Hair Professionals willen graag contact met u opnemen om een oplossing te vinden. Als u dit wilt kunt u aangeven wanneer dit het beste zou uitkomen. Het kan maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00. Hartelijke groet, John Frieda

Alle klachten die gemeld zijn door Nathalie van Terheijden