Klacht: producten zonder bestelling ontvangen

op 23 januari 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Ik krijg allemaal pakketjes toegestuurd van het bedrijf courlux international waar ik niet om heb gevraagd. Als ik dit terug stuur zeggen ze dat ze nooit iets hebben ontvangen.. Ik heb hier nog een pakketje liggen en dreigen nu met een incasso bureau en gerechtelijke stappen. Als je het geld over maakt dan sturen ze je gelijk weer een pakketje toe wat je niet hebt besteld. Ben er zo klaar mee.

Ik wil Geen pakketjes meer! Geen betalingen over hoef te maken wat ik niet heb besteld! En geen nieuwe verzendingen of contacten met dit bedrijf!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Courlux International

Heeft op 24 januari 2014 om 09:05 geantwoord

beste dhr/mw Henstra,

uw aanvraag hebben wij binnen gekregen op 11-08-2013. uw lidmaatschap is opgezegd via een brief. Er worden verder geen pakketten meer gestuurd. Er staan geen rekeningen meer open. Mochten er verder nog vragen zijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

met vriendelijke groet,

Courlux Klantenservice
Marianne

Alle klachten die gemeld zijn door kollum