Klacht: Producten zijn niet kwalitief goed ook hoeveel heid aan producten en de aanlevering hier van

op 09 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goedkope merken worden bij jumo lochan glanerbrug niet echt goed aangevuld
Je bent meestal verplicht om dan de duurde soorten te kopen als je ze er op wijst dat iets op is ligt t een week later of langer nog niet in de winkel
Dit gebeurt erg vaak ook zijn niet altijd de jumbo producten goedkoper dan een duurdere merk wat kwalitatief een stuk beter smaakt.
T gehakt is meestal niet te eten erg droog en krimpt ontzettend veel
Ook vergis ik mij wel eens in de hoeveelheid aanbiedingen zijn dan ipv kilo 700/800 gram en dan denk je dat je goedkoper uit bent
Kwaliteit vlees is grotendeels slecht maak regelmatig mee met speklapjes dat er erg veel vet aan zit.
Lees je voor de kerst boek van de jumbo over speculaas pop zelf versieren
Ik heb bijna elke dag in de winkel gezocht meerdere keren gevraagd ze wisten niet of ze t hadden of nog gingen bestellen lekker vaag weer.
Suikerbrood was gisteren in de winkel gekocht er zat geen suiker in en was
Heeel zacht dit hoort niet zo zacht te zijn smaakte niet goed.
Ook valt ons op dat de jumbo cola wel erg duur is geworden 0,89 cent en is nu al 0,99€ Cent volgens mij was die er voor nog goedkoper.
Voor dat zelfde geld kan ik ook bij lidl en aldie en penny markt in duitsland coca cola halen is wel iets minder dan anderhalf liter maar is wel t beste te drinken vergeleken met de rest van cola merken
Met de opening van jumbo dachten we oh die is toch wel goedkoop
En nu denk ik dat ik de boodschappen toch liever bij ah haal en in gronau
aanbiedingen worden meestal fout gedaan een en een gratis is meestal toch twee betalen je moet altijd een bon vragen en niet vergeten ga je terug zonder bon terwijl er diegene achter je staat dan aan de beurt is jah sorry maar ik wil toch graag een bon anders mag ik niks pff flut service in deze winkel
Ook zijn regelmatig producten over de datum ik let er niet altijd op als ik met de kids de winkel in ga en ook veel producten in de verkeerde schappen
Zon scan ding is makkelijk als t druk is hellemaal
Maar als je tien keer gebruikt hebben we ook 9 keer de bingo steekproef
En als dan zoals laatst een salami ipv cervelaat is en je hebt vijf pakjes waar een verkeerde tussen kan je mooi achter de rest weer aan sluiten terwijl je de boodschappen al ingepakt had dus lekker tijd rovend met kinderen bij je.
Ook de zoveelste persoon gratis boodschappen hebben ze altijd wel een smoes dat je geen gratis boodschappen krijgt
Zelfs niet als je maar voor 25€ aan boodschappen hebt.
Of als je boodschappen 250€ hebt maakt niet uit.
De vorige keer was de kok wat aan t maken was bijna op ze had er achter op blad allemaal chocolaatjes liggen ik vroeg of de kids daar iets van mochten ipv t eten wat ze had gemaakt ze zei die waren wel voor de kids ze gaf de kids bakje eten
Vond dit erg apart ze heeft er direct iets over heen gedaan volgens mij nam ze t gewoon mee naar huis vond ik zelf ongepast je maakt t toch in de winkel
Voor de kids daar ?!
Sommigen kijken vriendelijk en anderen sacherijnig.
Laatst vroeg me zoon of de kerst dingen af geprijsd waren normaal prijzen winkels die naar de kerst af en niet twee weken later dag later kwam ik zelf weer kijken lag er nog een ding en die was op eens afgeprijsd de rest was weg
Meestal als je ze wat vraagt t personeel kijken ze je aan of je op eens geen Nederlands praat ze begrijpen je niet eens

Als je aangeeft dat producten over de datum zijn of zelfs verschimmeld beleg vlees of kaas halen ze t later wel weg kwam s avonds nog ff iets lekkers opgehaald lag t er gewoon nog.
Prijzen schieten best vaak omhoog
Heb niet t gevoel dat jumbo goedkoper is dan andere winkels wel duurder.

Ik vond me zelf beschaafd om t even aan die mevrouw te geven ik draaide me kont om na de kassa te lopen keek achter om en die vrouw legde t gewoon weer terug tussen de kaas.
Gadverdamme
Ook vind ik de persoon niet altijd even fris ruiken alsof ze geblowd of alcohol hebben gehad of de haren niet gekamd of halve vieze resten nagel lak op de nagels
Ik krijg hier dan geen fijn gevoel meer in de winkel.

Geen idee laat jumbo maar iets goeds voor stellen wat een passende op lossing is !?
Mail of per post t beste te bereiken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Heeft op 23 januari 2014 om 09:03 geantwoord

Er is geen reaktie gekomen heb nooit een mailtje gehad.
Dus benieuwd waar men van jumbo dan over praat !?

Jumbo

Heeft op 23 januari 2014 om 09:35 geantwoord

Deze klacht hebben we ingevoerd in ons eigen suysteem, en via die weg heeft mevrouw een antwoord gekregen.

Reactie van de melder van de klacht Monique1981

6 jaren geleden - Geen reaktie geen mail van jumbo terug gehad Al geven ze aan iets te hebben gehad. Jammer .

Alle klachten die gemeld zijn door Monique1981