Klacht: producten over de houdbaarheid datum en beschimmelt !!!

op 09 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte albert heijn.
Ik heb een klacht over de ah op het florisplein in groningen.
Vandaag ben ik bij dit ah filiaal geweest en heb daar o.a. kaas gekocht van milner en alweer is het product over de datum en beschimmelt.
Aangezien dit nu al de 5e keer is dat dit gebeurt ben ik er nu wel zat van.
Elke keer word het wel opgelost en krijg ik een nieuw product mee of geld terug, maar het kan toch niet zo zijn dat er geen verbetering komt in de situatie.
Keer op keer gaat het mis bij de producten die in de koeling staan en word mij verteld dat het ligt aan de computer, waar je je natuurlijk niet achter kan gaan verschuilen.
Als zelfs een product (mini gourmetschotel) die al een hele maand over de datum is (01-06-1016 terwijl het op die dag al 01-07-2016 was, ik heb die tijdens het winkelen ook af gegeven bij de bedrijfsleidster !!! ) nog in de schappen ligt dan gaat er iets wel heel erg fout.
Ook ben ik al een keer ziek geworden van de filet american omdat ik er toen nog vanuit ging dat ik als consument niet elke keer de datum moest gaan controleren (wat ik nu dus wel elke keer moet zodra ik thuis kom).
Ik heb wederom de bedrijfsleidster hier op aan gesproken en ze zou er gelijk weer iemand op af sturen maar dit is natuurlijk geen oplossing als het niet structureel gecontroleerd word (door de vakken vullers bijvoorbeeld).
Ik hoop dat u deze klacht serieus neemt want ik ga de eerst volgende keer de keuringsdienst van waren inschakelen want dit gaat zo niet langer !!!!

Als ik niet meer keer op keer terug moet met een product en geen houdbaarheid datums hoef te controleren !

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gezina de wit