Klacht: Producten over de datum

op 20 september 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ik vind het zeer triest dat ik vanavond voor de zoveelste keer al producten uit de schap pak die al lang over datum zijn vlede week 6 pakjes tongenworst van 28/8/2016 en vanavond alweer producten pak die over datum zijn ik vind nu toch dat jumbo nieuwland toch eens wat vaker moeten gaan controleren op de verpakkingen dat ze niet over datum zijn dit kan en mag gewoon niet gebeuren 1 keer kan zoiets gebeuren maar niet zovaak wat ik nu heb mee gemaakt en hoorde van mensen dat vandaag er zelfs produkten van 2 maanden over de datum is gepakt voor het zelfde geld krijg iemand een voedsel vergiftiging

Het mag gewoon gewoon niet gebeuren mijn vader is heel ziek geworden van de tongenworst die over de datum was en na kijken op de datum kwamen wij er achter dat het daar door kwam heb er ook foto's van

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esmeraldabeumer