Klacht: Producten over datum

op 26 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Bijna elke week koop ik wel iets waarna ik thuis kom en ik zie dat het over datum is, dit is paar keer gebeurt bij brood(er zat dus schimmel op), kaas(zat ook schimmel op). En op de bijgevoegde foto staat een emmertje yoghurt/vla, deze heb ik gekocht op maandag 21 augustus.. was dus toen al bijna 2 weken over datum.

De eerste keer dat ik naar de service balie ging werd ik doorverwezen naar de site om daar mijn klacht te doen, en op de site wordt me juist verteld dat ik naar de servicebalie te gaan………

Heb een paar keer een klacht ingediend via de site, helaas hoor ik daar nooit iets van, en heb dus het idee dat er niets mee wordt gedaan.

Daarnaast is er toen via de site verteld dat je met of zonder bon altijd een nieuwe product terug krijgt.. nou nee dus, ik had geen bon, dus kreeg geen nieuwe…. Mij zien ze daar niet meer terug, dikke -1 voor het personeel

Het personeel moet op de hoogte zijn hoe alles werkt binnen het bedrijf,
Het kan natuurlijk altijd een keer voorkomen dat iets over datum is.. maar als bijvoorbeeld brood met schimmel in de schappen ligt, BAH, dat mag noooit weer gebeuren

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin19