Klacht: Producten bij bestelling toevoegen

op 19 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 18 juli rond 00:00 uur. Vervolgens ontving ik een mail met een bevestiging van mijn bestelling. Toen ik de mail opende zag ik dat ik niet het juiste aantal tafeltjes (Artikelnummer: 200.114.08 ) hebt ingevoerd (4 i.p.v. 6). De volgende dag heb ik gebeld met de vraag of het aantal gecorrigeerd kon worden in mijn bestelling en of ik dat dan kon betalen. De dame aan de telefoon vertelde mij dat dat onmogelijk was en dat ik dan de bestelling in zijn geheel moest annuleren of ik moest gewoon weer een extra bestelling doen waarbij ik dus extra bezorgkosten zou moeten betalen terwijl de bestelling in zijn geheel zou worden bezorgd.

De klacht is dus dat ik mijn bestelling niet kan wijzigen/corrigeren. Ik vind dat niet klantvriendelijk en belachelijk dat er een nieuwe bestelling geplaatst moet worden. Op dat moment dat ik belde was het korter dan 12 uur geleden dat ik de bestelling had gedaan, dus mijn bestelling was nog niet eens verwerkt. Ik zou het wel begrijpen als ik dagen later zou bellen. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid is in dit kader ver te zoeken.

Ik ben tevreden als ik mijn bestelling binnen 1 dag kan wijzigen.
En in dit geval ben ik tevreden als ik 2 extra tafeltjes (Artikelnummer: 200.114.08 ) mee bezorgd krijg en uiteraard betaal ik daarvoor (niet de bezorgkosten, die heb ik al betaald)

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ElsaLima