Klacht: Product wordt niet geleverd en bestaat ook niet meer bij de KVK

Bestelling op 7 juni gedaan tot op heden word ik aan het lijntje gehouden. Product niet leverbaar. Omgeruild voor een product wat er wel is alleen deze komt ook niet binnen. Nu zou de bestelling weer fout zijn en mist de track and tracé code. Check bij KVK en bedrijf is uitgeschreven. Daarnaast is het een eenmanszaak dus geen klantenservice. Bedrijf is gewoon aan huis. En ook op de 06 nummers voice mails ingesproken maar hoor niets. Aangifte doe ik morgen bij de politie in Heerhugowaard en ook zal ik mijn klacht verder uitzetten. Daarnaast raad ik iedereen aan een klacht aan te melden bij het televisie programma radar. Ik zal al deze meldingen die via internet te vinden uitzetten als ik voor vrijdag niets ontvangen heb.

Product voor vrijdag leveren en een extra product ter compensatie

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 06 juli 2012 om 12:33 geantwoord

Beste Klant,

Wij vinden dit erg vervelend voor u.
De zending is inmiddels verstuurd en de track en trace code heeft u toegestuurd gekregen.
Onze excuses voor het ongemak.

Online Sun Shop Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door siggieB