Klacht: Product Voor 2 personen ipv 4 personen

op 06 september 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een veiling gewonnen om met 4 personen te skiën of snowboarden in de Uithof te Den Haag. Ik heb slechts een voucher ontvangen voor 2 personen ipv de beloofde 2.
VakantieVeilingen zegt dat ik pech gehad heb

Wanneer ik toegangskaarten krijg voor 4 personen zoals ik heb gewonnen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 09 september 2018 om 12:04 geantwoord

Hi Johanna,

Het is natuurlijk erg vervelend dat er in jouw geval iets mis is gegaan met de tickets. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat mijn collega jou wel al een oplossing heeft aangeboden. Je hebt een veilingtegoed van ons ontvangen die hoger is dan het aankoopbedrag van de originele veiling. Misschien is het een idee om de tickets opnieuw te winnen, zodat je het veilingtegoed in mindering kan brengen. Let op dat je bod tenminste wel €1 hoger moet zijn dan de waarde van het veilingtegoed. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons dan vooral weten via webcare@vakantieveilingen.nl.

Groetjes,

Ruby Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Annajoc