Klacht: Product Retour

op 26 mei 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Afgelopen week een product besteld bij Praxis, van Vida XL … maar na ontvangst bleek het een vodje (balkonscherm) na diverse pogingen om het product terug te sturen, is dit nog steeds niet gelukt. Mail gestuurd, antwoord: moest uitgezocht worden? vandaag maar via de chat geprobeerd, met nogmaals de reactie dat ik moet wachten, waarop dan? Ik moet het gewoon retour sturen. Vervolgens wordt de chat beeindigd met de opmerking dat het niet langer dan 30 dagen zal duren voor ik antwoord krijg????? en vervolgens wordt ongevraagd de chat beeindigd door D. K.! Niet eens het fatsoen of ik nog een andere vraag heb/had. Kortom, slechte klantenservice, zowel mail, als chat! Ik moet maar afwachten of ik het product terug kan sturen binnen de wettelijke termijn. Waardeloos… ze willen wel je centen, maar service ho maar šŸ™

Een betere klantgerichte service, via de mail en chat en dat ik het pakket terug kan sturen binnen de wettelijke termijn, want dat moet ik nu maar afwachten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saartje2