Klacht: product ontvangen zonder te bestellen

op 17 februari 2016 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Dinsdag 26 januari kreeg ik een brievenbus pakket via de post. Ik Heb echter niks besteld bij dit bedrijf. Bij dit pakket zit een fractuur van 20 euro. Ik heb meteen gemaild alleen heb ik nog geen enkele respons gekregen over een vernietiging van de fractuur en kostenvergoeding voor de retourzending die naar Talin in Estonia moet.

Zodra de fractuur vernietigd word en de onkosten voor een retourzending worden overgemaakt

Reactie van de melder van de klacht sjenkie25

1 jaar geleden - Vandaag kwam de eerste aanmaning binnen. Dit betreft een extra 10 euro. Ik heb het bedrijf nog vele malen proberen te bereiken via de email alleen heb ik hier geen reactie op gekregen.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte Lucien Schreurs, Van Klacht.nl hebben wij de melding gekregen dat er nog steeds een klacht van u openstaat. Volgens onze gegevens is deze inmiddels opgelost. Wij gaan over tot afsluiting van deze klacht. Mocht u het hiermee niet eens zijn, horen wij graag van u. Onze excuses voor dit ongemak. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Horsepower support

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 05:37 geantwoord