Klacht: Product niet ontvangen

op 03 april 2020 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Twee weken geleden heb ik bij bax muziek een plectrum besteld. Deze kwam na 3x toe te moeten bellen (o.a. Voor een orderbevestiging want deze stond niet in mijn mailbox) (waar het pakket bleef, bleek dat het niet opgestuurd was), werd deze zoekgeraakt in het sorteercentrum van dhl. Na 3 dagen kreeg ik het bericht van dhl dat ze het pakket gevonden hadden en dezelfde dag zouden bezorgen. Aan het eind van de dag kreeg ik het bericht dat mijn adres gegevens niet klopten en dat het pakket dus terug naar het sorteercentrum is (adres gegeven klopte 100% want ik had twee (losse) pakketten besteld bij bax waarvan 1 wel is aangekomen). (kreeg hier ook de eerste bedankmail voor de bestelling, nog steeds geen orderbevestiging waar ik om had gevraagd). Na meerdere malen met bax gebeld te hebben weet ik nu nog niets van de status van mijn pakket af.

1 waar is mn pakket
2 waar is mn besteldbevestiging

Indien ik mijn pakket ontvang

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 18 mei 2020 om 14:08 geantwoord

Beste Robbin,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze excuses voor onze wat verlate reactie. We hebben begrepen dat het inmiddels is opgelost en dat het bedrag is teruggeboekt naar je rekening.
We horen het graag indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen. Onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Robbinve