Klacht: Product niet geleverd op gewenste aflever datum

op 27 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goededag,

1 juli zou mijn koelkast geleverd worden, ze zouden tussen 8.00 en 20.00 komen leveren.

Maar uiteindelijk werd die niet geleverd,
Vervolgens moest ik zelf voor een volgende aflever poging zorgen. Dat na een hoop gedoe en gezeur savonds op 4 juli tussen 18 en 21 geleverd kon worden.

Hiervoor moest ik wel 3uur vrij nemen dus dit heeft mij geld gekost. En dynalogic reageert helemaal niet ik heb zelfs die afspraak via bemmel en kroon moeten aanvragen wwar ik de koelkast had besteld

Mvg
M. Ultee

Zodra er een acceptabele tegemoetkoming is, omdat ik vrij moest nemen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:09 geantwoord

Geachte heer Ultee,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 14:42 geantwoord

Dit is de 2e excuus dat ik krijg daar ga ik niet mee akkoord ik heb een werkdag vrij moeten nemen door hun, dat kost geld. Bij de 3de excuses zal zelf naar dynalogic gaan en persoonlijk uitleggen hoe slordig ze met hun klanten omgaan. Want mijn collega heeft toevallig vorige week hetzelfde meegemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Multee