Klacht: Product niet geleverd

op 10 mei 2016 over Cottontrends in de categorie Drukkerij

Ik heb op dinsdag 3 mei drie verschillende vellen met wasetiketten besteld via de website van CottonTrends. Vervolgens heb ik op zaterdag 7 mei twee van de drie vellen wasetiketten ontvangen. Diezelfde dag heb ik CottonTrends een mail verstuurd waar mijn derde vel wasetiketten bleef. Ik heb geen reactie terug gehad. Vervolgens heb ik maandag 9 mei opnieuw een email verstuurd of er enige informatie over mijn wasetiket was. Maar tot op de dag van vandaag heb ik nog niet vernomen. Daarnaast staat er een telefoonnummer op de website die vermeld dat de enige vorm van communicatie via de mail is.

Wanneer CottonTrends communiceert zodat ik weet wanneer ik mijn 3e vel wasetiket ontvang

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cottontrends over deze klacht.

Bericht van Cottontrends

1 jaar geleden - Dag Emillio, Het spijt ons te horen dat je zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Er is hier echter echt sprake van een misverstand. Zoals je weet hebben wij je labels inmiddels opnieuw in productie genomen en vandaag verzonden. Hoe is het gegaan? Op 6 mei jl hebben wij je bestelling verzonden. Je hebt ons blijkbaar op 7 mei gemaild dat je de bestelling onvolledig had ontvangen. Helaas hebben wij deze mail niet gezien. Je tweede mail hebben wij wel ontvangen, en hebben je daaropvolgend op 11 mei een mail gestuurd. Wij dachten toendat je de hele bestelling niet had ontvangen, zodat wij je vroegen je adres te controleren. Wanneer je bestelling namelijk niet aankomt, en je adres wel correct is, maken wij deze altijd kosteloos opnieuw. Op 12 mei is je order vervolgens opnieuw in productie genomen, en door het pinksterweekend, vandaag opnieuw verzonden. We hopen je klacht daarmee naar tevredenheid te hebben opgelost. Hartelijke groet, CottonTrends

Alle klachten die gemeld zijn door emillio293