Klacht: Product niet geleverd

Jeffrey010 op 03 januari 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger kwam op aangegeven tijdstip, maar bleek niet mijn pakket in zijn bus te hebben liggen. Na een telefoontje naar het depot wist nog niemand waar mijn pakket gebleven was. Ik kreeg een nummer waar ik zelf notabene achteraan moest bellen waar mijn pakket was. Na dit gedaan te hebben kreeg ik te horen teruggebeld te worden. Dit is niet gebeurt. Niemand lijkt zich er ook echt druk om te maken. Heel vervelend is het enigste wat je van ze te horen krijgt.

Maandag begin ik weer met werk, dus zaterdag zal het geleverd moeten worden. Tevreden zal ik echt niet meer worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jeffrey010

1 jaar geleden - Net mail gehad met nieuw afspraak verzoek. Ik kon gelukkig nog voor zaterdag kiezen dus we zullen zien of ze zich wel aan deze afspraak houden.

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Geachte heer, Ik zie dat de transportafspraak voor afgelopen zaterdag succesvol is afgeleverd. Wat vervelend om te lezen dat levering van vrijdag 03-01-2020 niet succesvol is uitgevoerd. Nogmaals ons excuus voor het ongemak. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynalogic Wecare-team

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 07 januari 2020 om 10:40 geantwoord

Geachte heer Schröter,

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag van u. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic Wecare-team

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey010