Klacht: Product niet geannuleerd

op 15 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Vorige week vrijdag een grijs Nike jack besteld (met 65% korting) en direct betaald bij zalando. Eergisteren een maar ontvangen dat ze mijn jack (van een partner) ontvangen hadden en door zouden sturen. Gisteren ineens een mail dat ze de bestelling geannuleerd omdat ze het niet op voorraad was (foutje dus). Vreemd want een dag eerder hadden ze mijn jack ontvangen hadden. Nu heb ik gebeld en gevraagd eenzelfde jack in zwart ook goed was. Dit jack was slechts 30% in de aanbieding dus kon niet. Ik kon een kortingsbon van 10% krijgen. Ik wil geen kortingsbon maar een vergelijkbaar (in zwart dus) jack of het jack wat ik besteld had. Mijn geld is daarnaast ook nog niet retour gekomen.

Ik ben tevreden als ik mijn jack (grijs) gewoon ontvang of eenzelfde jack (bijv in zwart) en niet afgescheept wordt met een kortingsbon die ik zo kan krijgen als ik mezelf inschrijf voor een nieuwsbrief

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Justvdg