Klacht: product niet besteld

Ls,

Tot mijn grote vebazing kom ik na een lange vakantie-tijd thuis en vind een pakket met daarbij gelijk een incasso brief over een product wat ik NOOIT heb besteld .

Ik zou niet weten wat ik met een product muscle extreme XXL als reuma patient zou moeten.

U Factureert maar liefst 139 euro voor een product zonder enige vorm van bijsluiter, en zonder enige teruglezing over wanneer en hoe dit product en door wie het besteld is. Tevens stuurt u ook dreigende incasso brief mbt betalings achterstand.

U opereert vanuit vanuit zowel estland als Letland, in beide gevallen zonder geregistreerd adres buiten een postbusnummer. Op internet is bij meerdere klachtenrubrieken melding gemaakt over uw product.

De Nederlandse wet verplicht gedupeerde NIET om niet bestelde artikelen terug te sturen. Ik wil u tegemoet komen en dat wel te doen, maar dan met een nedelands adres en uiteraard op uw kosten want ik ben geenszins van plan daarvoor te betalen.

in afwachting van uw reactie verblijf ik

M Broekman

Geen incasso dreigingen, geen product zending aan mijn adres

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte heer Martijn Broekman, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Wij ontvingen op 19 mei 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij hebben van u begrepen dat u de producten retour heeft gezonden. Wij willen graag overgaan tot het annuleren van de facturen, echter mochten wij de producten nog niet retour ontvangen. Kunt u onze klantenservice een bewijs van retourzending toesturen, zodat wij kunnen nagaan waar het pakket zich bevindt? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte heer Martijn Broekman, Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat. Wij mochten na ons bericht van 6 juli 2017 geen reactie meer van u ontvangen. Kunt u ons alsnog het bewijs van retourzending toesturen? Wij willen graag overgaan tot het annuleren van de facturen, echter mochten wij de producten nog niet retour ontvangen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 18 juli 2017 om 04:39 geantwoord

Geachte heer Broekman,

Wij hopen dat u ons vorige bericht in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Op onze berichten van 6 juli en 15 juli 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.

Wij sluiten deze klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Broekman