Klacht: Product gekocht, betaald via Global Collect, niet geleverd, leverancier onvindbaar

op 25 mei 2020 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Gister 22 mei via Facebook een betaling gedaan 25 euro overgemaakt. Inmiddels is de verkoper onvindbaar. Global Collect is de enige die hun gegevens hebben. Ik benvoel mij opgelicht

Naamrekeningnummer van de verkoper. Plus geld terug. Ik wil deze persoon graag aanpakken. Betaalbewijs is in overleg overlegbaar.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 mei 2020 om 10:50 geantwoord

25-Mei-2020 Mevrouw Bruining per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Sbruining