Klacht: Product duurder bij de kassa dan is aangegeven.

op 10 februari 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

4 weken terug Jumbo voor de 10e keer op gewezen dat de Royal Ginger ale bij de Jumbo duurder is als bij de concurrent. Netjes voor de zoveelste keer een flesje cadeau gekregen en de prijs op het schap werd aangepast.
Afgelopen vrijdag toen ik bij toeval de kassa bon in de zak had van de Jumbo Kollum ( die ik bijna nooit bekijk ) viel mijn oog op de prijs van de Ginger ale. En ja hoor de prijs bij de kassa was niet aangepast en heb dus 4 weken lang 4 flessen gekocht voor een andere prijs dan op het schap stond. Ik heb ze hier op geattendeerd en ik kon wel weer een flesje cadeau krijgen. Maar ik ben 4 weken x 4 fles door jumbo genaaid.
Ik wilde de aankoop vergoed hebben. Maar Jumbo wil zijn eigen 7 regels liever gebruiken voor zijn eigen doeleinden.
Met bon en al bewezen maar Jumbo is de DUURSTE

Ik wilde de 4 fles Royal club Ginger ale per week die mij al 4 weken te duur zijn verkocht gratis hebben. En een excuus voor de starre houding.
Een klant behandelen op deze manier die elke week voor ca € 125,- besteed is arrogant.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Terpstra