Klacht: Product brilverzekering is misleidend !!

op 16 december 2012 over Ditzo in de categorie Verzekering

Wij hebben vorig jaar bij Ditzo een bril-lenzen abonnement afgesloten.

Dit op advies van een medewerkster omdat onze kinderen brildragend zijn.

Zij vertelde ons dat we hiervoor bij Pearl moesten zijn als het zover was.

Afgelopen maand was onze zoon Thijs toe aan een nieuwe bril en hebben we nogmaals eerst contact opgenomen met Ditzo.

De voorwaarden zijn uitgelegd en wij mochten naar Pearl om een nieuwe bril te halen.

Hier een mooie bril besteld en inderdaad die voorwaarden waren hier ook bekend en Pearl zou het wel regelen met Ditzo.

Nu blijkt plotseling dat Ditzo niks wil vergoeden aan Pearl en dat de voorwaarden varanderd zijn. Ditzo verwacht van ons dat we nu zelf betalen.

Wat ons het meest verbaast is het advies van Ditzo om een extra bril verzekering te nemen terwijl mijn vrouw en ik zelf geen bril dragen.

We hebben deze dus enkel afgesloten voor onze kinderen.

Na vele telefoontjes over en weer met Ditzo en diverse bezoeken aan Pearl begrijpen we er helemaal niks meer van.

We hebben ondertussen wel de bril zelf moeten betalen aan Pearl waar de medewerkers er ook niks meer van begrijpen!!!

Wat is het probleem ????

Waarom hebben we deze bril verzekering afgesloten ????

Omdat we er niks meer van begrijpen hopen we met deze schriftelijke klacht wel verder te komen.

Als Ditzo ons iets heeft verkocht waar we totaal niks aan hebben verwachten we de kosten van dit bril-lenzen abonnement (12 x 10 Euro) retour op onze giro.

We wachten in spanning uw antwoord af.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 19 februari 2013 om 08:36 geantwoord

Beste heer,

Naar aanleiding van jouw klacht heeft de behandelaar het e.e.a. bekeken en je hierover inhoudelijk geïnformeerd.
Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben, dan horen we die graag van je.

Vriendelijke groet,
Ditzo ^KC

Alle klachten die gemeld zijn door wvanbladel