Klacht: Product besteld en niet binnen de 24 uur geleverd zoals aangegeven op de site. Product is spoorloos op dit moment en ik trek aan het kortste eind.

op 10 augustus 2017 over 24DealStore in de categorie Deal-Sites

Afgelopen dinsdag 8 augustus een horloge smart watch besteld op de site.
Volgens de bevestiging zou deze woensdag worden bezorgd en hier kreeg ik een track and trace code van.
Gekeken naar mijn pakketje zou het woensdag avond tussen 20.30 en 21.00 geleverd worden helaas hier niks van gezien.
Contact opgenomen met red je pakketje wie de bezorging op zich neemt en deze mevrouw melde mij dat het pakketje niet is aangeleverd door 24dealstore.
Op dit moment zeer ontevreden en boos aangezien dit niet de insteek kan en mag zijn van de service. Ik bestel het omdat ik het vanmorgen nodig had.

Het telefoonnummer van 24dealstore is niet in gebruik terwijl het wel word vermeld dus op dit moment machteloos en wachtende op dat wat komen gaat.

Als ik mijn product krijg en er tekst en uitleg word gegeven over het hoe en waarom in dit verhaal.
Daarbij lees ik veel verschillende reacties en hoop ik dat mijn product naar behoren werkt en nieuw is.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24DealStore

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24DealStore nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bobdehaas86