Klacht: Product 18 dagen geleden besteld en 2 dagen geleden verstuurd maar niet binnen

op 13 augustus 2016 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Op 15-7-2016 bestelde ik een bescherm sticker voor een sureface
Op 11-8-2016 zal deze volgens trendyphone verstuurd zijn met PostNL
Het is nu 13-8-2016 en nog niets binnen. Nu gaat niet om een groot bedrag maar het is wel raar dat de post er volgens trendyphone tussen de 2 en 4 dagen over doet om iets af te leveren. En dat ik nu maar tot 26-8 moet wachten want dat is de tijd die er maximaal voor staat.
Heel apart allemaal

Als mijn product binnen heb

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Cobra1965

9 maanden geleden - Ik denk dat we met ze alle maar aangifte tegen dit bedrijf moeten doen daar ik denk dat dit een oplichter is en niets met een bedrijf te maken heeft

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

Bericht van MyTrendyPhone.nl

9 maanden geleden - De levertijd voor de door u uitgekozen verzendmethode is meestal 2-4 dagen. Het kan soms ook wat langer duren, afhankelijk van uw locace postbezorging, maar uit onze ervaring niet langer dan 10 werkdagen - daarom hebben wij u vriendelijk gevraagd om die periode af te wachten en indien de zending alsnog niet bij u afgeleverd is, contact met ons op te nemen, zodat wij u een oplossing kunnen aanbieden. Uw zending is naar het juiste adres verzonden dus zijn wij van mening dat het toch snel bij u zal arriveren. Het product was niet op voorraad op het moment dat u hem besteld hebt, zoals u al weet, en wij hebben u op de hoogte gehouden over wanneer hij weer op voorraad zal komen - u bent akkoord gegaan om op het product te wachten. Zodra hij bij ons weer beschikbaar was, hebben wij uw zending op de post gedaan, en u werd ook hierorver keurig per email op de hoogte gesteld. Wij hopen dat u uw bestelling in goede order zult ontvangen (of al hebt ontvangen), en indien dat niet gebeurt, horen wij het graag. Mieke van Dalen Customer service manager

Reactie van de melder van de klacht Cobra1965

9 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw antwoord. Het zal misschien helpen als u uw klanten verteld dat de pakketten niet uit nederland verstuurd worden en dat deze via DHL bezorgt worden. Mij product is geleverd alleen jammer dat het verkeerde product geleverd is . Had een skin voor een sureface 4 pro besteld en krijg een skin voor sureface pro wat dus te klein is. Maar ik laat het maar zo, want weer terug sturen en weer lang wachten op het juiste product daar heb ik geen zin in. Heb de skin in USA nu besteld en wat raar is deze is wel binnen 2 dagen binnen . Dus ik ben blij dat ik mijn juiste skin heb en ik bestel nooit meer iets bij trendyphone.

Alle klachten die gemeld zijn door Cobra1965